ΚΑΤΑΔΥΣΗ AVANTIS |
|
|
Sunday 20 September 2015 08:00am - 03:00pm
| by This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. | Hits : 649 |
|
Το SCHOOL OF DIVING σας προσκαλεί την Κυριακή 20/9/15 στην κατάδυση που θα διοργανώσουμε στο ναυάγιο AVANTIS III στη Αίγινα
(Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ 6 ΑΤΟΜΑ.)
ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ 60 ΕΥΡΩ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥN ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ!!!
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ 6 ΘΕΣΕΙΣ Η ΚΑΤΑΔΥΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ.
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΤΙ EXTRA ΘΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΓΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ: http://schoolofdiving.yolasite.com/τιμες.php
ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΝΜ Η ΤΗΛ ΣΤΟ 6974626091.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ AVANTIS III.
Φορτηγό πλοίο γενικού φόρτου κατασκευασμένο το 1977 στο ναυπηγείο Tronderverftet, Hommelvik, μήκους 80 μέτρων, πλάτους 13 μέτρων και συνολικής χωρητικότητας 2.362 τόνους. Αρχικά το πλοίο ονομαζόταν Akershus ενώ το 1982 αγοράστηκε από την εταιρία του Αντώνη Αγραφιώτη και μετονομάστηκε σε Avantis III
Το φορτωμένο με κεραμίδια και άλλα δομικά υλικά (και μία μηχανή), μότορσιπ, πού άνηκε στην εταιρεία Λαμάρη NE,είχε αποπλεύσει από το Μεσολόγγι και είχε τελικό προορισμό την Κύπρο. Στις 19 Νοεμβρίου 2004 και ώρα 3:45 π.μ το Avantis ΙΙΙ προσέκρουσε στην Νήσο Δορούσα και στην συνέχεια αφού πήρε νερά βυθίστηκε στην σημερινή του θέση. Από τα 12 μέλη του πληρώματος (10 έλληνες και δυο αλλοδαποί) 11 κατάφεραν να επιβιβαστούν σε σχεδία του πλοίου και να σωθούν ενώ δεν τα κατάφερε ο 35χρονος μάγειρας του πλοίου, Βασίλης Κορώνης.
ΟI ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ
Το ναυάγιο βρίσκεται ξαπλωμένο στην αριστερή του πλευρά σε βάθος από 17 ως και 48 μέτρα. Πρόκειται για ένα ναυάγιο που έχει παραμείνει ως είχε στο σύνολο του.
Η προπέλα του βρίσκεται στην θέση της σε βάθος 41 μέτρων. Ο γερανός της πρύμνης του έχει ακουμπήσει στον πυθμένα της θάλασσας. Από την πρύμνη του είναι προσβάσιμα (με εξαιρετική προσοχή) ο χώρος του μηχανοστασίου.
Tα αμπάρια του είναι προσβάσιμα και από τις δυο πλευρές του και επιτρέπουν μια αρκετά μεγάλη διείσδυση με ιδιαίτερη προσοχή και σε αυτή την περίπτωση καθώς ο χρόνος που βρίσκεται το ναυάγιο στον βυθό έχει αρχίσει και προκαλεί φθορές σε όλα τα μέρη του πλοίου, με αποτέλεσμα να πέφτουν κομμάτια από τις οροφές των κλειστών χώρων ακόμη και μόνο από τις φυσαλίδες.
Στο ένα από αυτά υπάρχει στοιβαγμένο ένα μεγάλο μέρος από το φορτίο του Avantis, κυρίως κεραμίδια, ενώ έξω από το δεύτερο βρίσκεται η μηχανή τύπου varadero. Στο εσωτερικό του αμπαριού υπάρχει ένα clark ενώ είναι εμφανές και το ρήγμα που προκλήθηκε προφανώς από την πρόσκρουση στα βράχια.
Ο τριγωνικός γερανός στο μεσόστεγο παραμένει στην θέση του.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η περιοχή της γέφυρας του πλοίου, όπου υπάρχουν σε πολύ καλή κατάσταση τα όργανα του πλοίου, ο ασύρματος, η οθόνη του ραντάρ κ.ο.κ. Η διείσδυση και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιηθεί με μεγάλη προσοχή εξαιτίας των στενών εισόδων αλλά και των υλικών που αποσύντυθονται με τον καιρό.
Στην θέση της παραμένει και η δεξιά άγκυρα του πλοίου ενώ ευδιάκριτο είναι το όνομα του στην περιοχή της πλώρης. Το ίδιο ισχύει και για τις δυο βάρκες του πλοίου.
Στο ναυάγιο επικρατούν συνήθως συνθήκες καλής ορατότητας ενώ έχει αρχίσει και λειτουργεί ως τεχνητός ύφαλος συγκενρώνοντας μεγάλες ποσότητες ζωής, κυρίως καρκινοειδή, οστρακοειδή καθώς και μικροζωή. Σιγά σιγά έχουν αρχίσει να κοπαδιάζουν και αρκετοί σκάροι, κακαρέλοι και λοιπά ψάρια που οι αριθμοί τους θα αυξηθούν σημαντικά με τον χρόνο. Για περισσότερες θέσεις και φωτογραφίες επισκεφθείτε : http://www.schoolofdiving.gr/scubadiving/index.php |